6 August 2008

Glesvær - Golta





Og til dei som kjem på samlinga på Golta:
ta med telt som toler vind!

Tirsdag var eg ein tur på Gullfjellet med dattera mi, og det tok litt lenger tid enn planlagt, så det var rett ut på Glesvær for tirsdagspadling etterpå for å guide litt i området vi skal ha Veileder og Aktivitetsledersamling i 12.-14. september. Uforståelig at det berre var to som ville vere med meg, men men. Dei var seine, så då rakk eg ein dobbel espresso på ein av dei finaste kafeane i Noreg. Då vi kom utpå var det som vanleg meir bølger og uryddig sjø enn venta (noko det alltid er utanfor klippene vest om Glesvær). Fekk prøvd Avoceten litt meir realistisk. Same godkjensla som Romany, men eg må jobbe meir med hofta. Det er meir liv i dette skroget! Fantastisk å rulle og potte tett.

2 comments:

Anonymous said...

very nice! hahahahaha

Havstril said...

Kunne særs gjerne tenkt meg å vera med - men det passar dårleg med tanke på jobb og familie. Lukke til! TrH