19 January 2014

2014

Målet for 2014 er å bruke bloggen som padlelogg, altså logge alle turene og få med litt statistikk. Håper eg klarer det. Ny pc (altså Mac) burde hjelpe godt på.



Og så har eg mer eller mindre gitt opp kompaktkamera. Eg blir ikkje fornøyd med bildene, eller den tekniske kvaliteten på dem. Løsningen ble en brukt Nikon D300 til rimeligere pris enn et ok kompaktkamera. Har endel Nikonoptikk liggende. Foreløpig er eg veldig fornøyd med denne løsningen. Og så går eg oftere på land for å fotografere. Fast grunn+300mm=bedre bilder (på bekostning av surfe/padletid riktignok).



Kjenner og at eg ikkje er 37 år lenger (ikkje at eg ikkje KAN, men vet ikkje om eg VIL inn i de største brytende bølgene) så det spørs om det ikkje blir mer turpadling enn brott i år. Eller muligens ikkje, vi får se. Litt elv håper eg og.





No comments: