3 June 2008

Njord Symposium 08

På veg til Løno

Essens I: Barry og eg diskuterer åredesign på vannet og folk leikar rundt oss

Det er ALLTID ein bølge å finne på Sotra

Eg vart intervjua med DEN whiskystemma

Essens II: Det enkle friluftslivet

Symposiet blei ein travel affære. Eg var ansvarlig for kurs, workshops og turer og i tillegg alt mellom himmel og hav. Skulle gjerne hatt meir tid til å snakke med folk da det er utrolig mange greie padlere der.
Sundagen vart det nok, så eg utnemnte meg sjøl til turleiar på tur med Justine og Barry rundt Løno. Havet er veldig sjeldan så stille som denne dagen, men det vart no litt kjakk-klatring på eit skjær likevel og surf i tangen!
Årets sitat:"Nå får jeg halliser, for det er vel ikke mulig at det er Nigel Foster som kommer gående der borte?" Vespa

No comments: